9 februari 2015

Husdrömmar

Jag är imponerad!
 
Ser ni på Husdrömmar på Svt 1?
Åh.... är ni intresserade av inredning och bygge, så ska ni se det.
Paret som bygger eget hur är riktiga kämpar. Kvinnan (Nika) är projektledare - impad!
Men det tär på kroppen och psyket.
 
Direkt efter, kommer nästa favoritprogram - Ryttarprinsen - drömmen om ett mästerskap :).
Skriver samma inledning; Åh....är ni intresserade av ridning och hästar, så ska ni se det.
Fantastiska djur - vilket jobb som ligger bakom framgångarna.
Även här är jag imponerad!
 
Kul med sådana här program - tack svt.
 
 
 
Kram Eva
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...