15 februari 2015

Fånigt leende

Bildresultat för fifty shades of grey

Här sitter jag.
I soffan med ett fånigt leende på läpparna.

Den var/är bra - mycket bra. Filmen alltså. Så glad jag är. Visste att kritikerna inte har en susning. Jag är förälskad i triologin - storyn. Filmen gjorde den rättvis. Jag har föreställt mig Mr Grey med ett annat utseende men det gick så bra så bra ändå :). Man får ju ha lite egen fantasi, för det är ju svårt att få med alla händelser från första boken till något mer än två timmar. Har aldrig varit med om att två timmar på en bio har gått så otroligt snabbt. Jag blev lite ledsen när den tog slut. Nu måste man vänta länge igen innan man får se fortsättningen..

Jag vet så klart vad som händer och det är ju just det jag vill se.... Jag har sett det inne i mitt huvud flera gånger (jo, jag har läst böckerna mer än en gång) och förstår och är glad att det fortsätter att vara en bra triologi även på filmduken.

Tror vi måste sitta ner över några glas vin och diskutera filmen..

Kram Eva

Bildresultat för fifty shades of grey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...