12 januari 2015

Sug

Gratinerad Chevre med honungsnötter.
Chèvre med honungsnötter
 
Förlåt, men hur gott ser detta ut på en skala?
Enligt mig vattnas det i munnen och jag kan kasta in några stycken i huvudet..
 
Chèvre med honungsnötter - mmm tål att tänkas på. Ska vi kanske prova i helgen..
Helgen..låter så avlägset så här en måndag. Ja, ja men man måste hela tiden ha något att se fram emot, samtidigt som man ju ska njuta varje dag.
 
Idag måndag ska jag njuta av "Det okända" seriestart klockan 21.00.Jag ska även njuta av en god fiskrätt & att det är kväll med familjen.
Innan dess ska jag se om jag kan leta upp några flyttlådor.
Vi har ju extremt mycket pojkleksaker som skall packas ner tills vi ska sälja det på loppis.
Just nu ligger det i papperskassar..det tar för stor plats.. Vi måste frigöra plats.. Så ner i flyttlådor och ut i, det redan belamrade, förrådet.
 
Behöver du någon leksak, skriv till mig vad du behöver så ser jag om vi har det!
 
Jag ska även, som jag skrev innan, sätta upp Willes vinylgubbar på väggen. Viktigt idag! Jag har ju lovat! Inte säkert Wille själv kommer ihåg det dock - men man ska ju inte skjuta upp...

Ha en skön måndagkväll!
Kram Eva
 
 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...