26 januari 2015

Staying Alive

logo
 
I fredags var vi några stycken som gick på AfterWork :)
Vi gjorde det där "lilla extra" genom att dessutom bo på hotell :)
Det blev inte mycket dyrare än att ta taxi hem... så det var det värt!

Vi möttes alla på hotellet och drack skumpa och åt ost mm innan vi begav oss ner till Staying Alive på Börshuset här i Malmö. Gud så kul vi hade! Vi käkade mat från buffén och smakade både på Rosévin, Gin&Tonic och champagne (tack Thomas!!) Ja, pågarna smakade på ännu fler olika drycker :).
 
Himla roligt att gå ut och festa, träffa nytt folk, träffa många gamla härliga vänner, äta och dricka gott, dansa :), stå i toalettkö (det var ett tag sedan), "knö" sig fram till baren, se kändisar (ja, några såg jag - men jag missade tydligen Carola som också var där), krama kära Sussi, "fylleäta" på BurgerKing & sedan avsluta med något att dricka i hotellbaren (det blev vatten och kaffe där för min del).

Att sedan mötas på frukosten dagen efter var också mysigt - men framför allt väldigt gott!
 
Mausi var fotograf...gick så där... hahahaha


Tove, Mausi, jag, Sussi & ??? kommer inte ihåg hennes namn..
Ok..fotografen som gick runt och tog vimmelbilder tog denna.
Något bättre kamera än Iphone om man säger så...

Staffan, Peter & Tove


Till våren så gör vi nog om det :) - då kan man sitta på uteserveringen och njuta av det varma ljumma vädret.


Kram Eva



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...