2 januari 2015

Oj, vad det blåser..



Idag har julen åkt ut.
Det blir jul i år också, men det dröjer några månader..

Tack för alla fina julkort vi har fått. Älskar att få julkort med varma hälsningar från släkt och vänner. Det betyder mycket för mig. Det är oftast bara till jul som räkningarna blandas upp med lite annorlunda post.

Det värmer så klart när folk skriver att dom istället för julkort skänker pengar till barncancerfonden. Men, kan man inte göra både och? Det gör vi... då gläder man dubbelt!

Nyår firade vi hos goda vännerna Li & Tomas och barnen.
F a n t a s t i s k kväll med 7-rätters middag och tillhörande dryck. Vilka smaksensationer! Otroligt så gott och trevligt. Foton från kvällen och outfits kommer (när jag orkar...)

Stort TACK snälla ni för allt ni fixat och för ett ypperligt sätt att fira in det nya året!

Annars så lullar vi vidare i flanellpyjamasen
och kör ett träningspass lite då och då. Idag var vi minsann i Bokskogen också och "vallade" barnen. Maja med kompis joggade ett spår och jag och Wille promenerade samma spår. Men jisses som det blåste...hade kanske förträngt att SVEA (stormen) skulle göra intåg över södra Sverige. Men, det gick bra ändå.

Det blir lite skönare att slänga sig i soffan efter att ha varit ute en stund.

I morgon ska jag och Wille till badet efter frukosten. Om jag ska vara ärlig, så är det ingen aktivitet som faller mig i smaken...tycker inte om badhus...Men, jag gör det för att umgås med Wille utanför soffan :) och för att det ska "hända" något lite roligare. Fördelen är att man inte behöver sminka sig och göra sig fin innan.

Nä, jag ska ta och återgå till JVM, det är dags för tredje perioden snart och det är spännande så det kryper i skinnet.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...