20 januari 2015

Huvud..

Oj , här behövs också nya tulpaner ser jag... #ledsnablommorellerheltsvältföddapåvatten
fniss..stackars tulpaner som dog törstdöden..t
Tur jag har nya i hallen. Undrar bara när jag ska ta bort dessa...hahaha...
 
Att ett huvud kan göra så ont.
Igår var jag däckad med huvudvärk..med stort H.
Bättre idag, men idag är jag öm i huvudet - kan man vara det?
 
Jag har idag jobbat hemifrån i alla fall, så fick jag ha det lugnt och tyst runt mig. Det var himla skönt och väldigt effektivt. Man känner ju sig inte "sjuk".

Gjorde "testet" och tränade 30 minuter och det kändes skönt. Gjorde inte ont i huvudet under tiden, fast nu känner jag att det är en mindre betongkeps igen. Ah, det går väl över. Får dricka mer vatten ikväll innan jag lägger mig. Förhoppningsvis klarar "blåsan" det så att jag inte vaknar mitt inatten och måste kissa... Det är störigt!
 
Ikväll har jag och Maja varit i stallet och haft hopplektion. Ja, jag satt på läktaren så klart och tittade på när Maja red. Ibland drar det i "ridtarmen" väldigt mycket.. Idag var en sådan dag. Vill väldigt gärna börja rida igen. Undrar bara när jag ska få tummen ur ......
 
Ja, inte blir det idag i alla fall, den saken är säker.
Kanske en annan dag...
 
Christian Wass sida - om de oanade krafter vi ALLA bär omkring på för att hantera livets utmaningar.

Följ ovan instruktioner, så mår du bättre.
I alla fall för en liten stund :) - sedan får du gå hit igen och läsa den ytterligare en gång.
 
Sov gott!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...