28 januari 2015

Glasburkar

Ska inom kort fyllas med gott eller användbart 󾌯. Goda saker lär inte finnas kvar så länge...
I mitt kök
 
Den glasburken i mitten hittade jag själv på en hemsida. Dom andra två hittade mamma till mig för ett tag sedan. Nu pryder desa min hylla i köket.
 
Men, det är inte meningen att det bara ska se fint ut, det ska användas också.
Jag har fått förslag som godis, kakor, kattgodis, sockerbitar, vitlök, polkagrisar, skorpor.
Än så länge lutar det åt skorpor, vitlök, sockerbitar. Men, det får nog bli brunsocker - för annars blir det så vitt att man inte ser det kanske?!
 
Vad tycker ni?
Som ni ser är öppningen inget man stoppar in den här handen i, så det krävs att man kan ta det med en tång!
 
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...