10 januari 2015

Egon

Stormen Egon härjar utanför för fullt. Det blåser rejält. :(. Jag tycker inte om när det blåser..jag tycker faktiskt det är läskigt och gör mig lite rädd.. Jag ser framför mig hur taket flyger av huset eller hur grannens träd bryts och rasar rakt in i oss.. Jag är inte klok, jag vet :). Sova lör jag inte heller göra..

Får sysselsätta mig lite med att visa våra nya handtag. Det blev inga äkta bakelit. Insåg att det skulle bli för dyrt till alla dörrar, så vi köpte andra. Dock lika snygga tycker vi ❤️! Fast till en bråkdel av priset.

I morgon fortsätter vi med ovanvåningen :)!

Håll i hatten..sov gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...