22 december 2014

Tidning..


....har kommit i brevlådan där hemma.
Min Lantliv-tidning där jag hittar alla fina bilder.

Inspiration, inspiration...lovely!

Av mamma fick jag dessutom en prenumeration av Drömhem i julklapp.
Åh, så himla bra, tack mamma! Jag ska njuta av mina tidningar :) - ikväll är det alltså Lantliv som gäller.

Middagen ikväll blir julskinka med potatismos och senap. Med redig Skånsk senap!
Det vattnas rejält i munnen *slurp* och jag längtar.

Tänk, i morse var jag själv hemma en stund innan jag körde till jobbet. Av ren "vana", bänkade jag mig vid TV´n 07.15 och tittade på det 22:andra avsnittet av julkalendern :).Trots att det inte fanns några barn hemma *fniss*. Ja, men har man sett 21 avsnitt, så måste man ju se resten också - eller hur? Jag vill ju veta hur det går på Orkidékusten.

Ha en skön kväll!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...