9 december 2014

Svart katt...

Härlig uteplats i vinterskrud (utan snö..).
Bild lånad från www.skonahem.com
 
Konstig kväll igår.
Somnade från både min tidning och klapp-inpackningen.
Men, då behövde jag väl sova gissar jag?!
Däremot hann jag skriva en 15 julkort, så lite effektiv var jag ändå :).
 
Extremt trött och frusen är jag hela dagarna. Känner mig inte alls sjuk eller så, men frusen. Kan kanske betyda att man behöver lite ledigt? Jag längtar såå efter julledigheten. Det är för mycket att tänka på just nu på jobbet och det tar väldigt mycket på krafterna. Det hjälper ju inte, tyvärr, att det sedan är kolsvart när man kommer ut från jobbet och ska ge sig hem och då vara alert nog att göra både det ena och det andra.
 
Nä, det är nog bättre att stanna upp, andas och vänta in slöheten hehehe. Det blir inte gjort något vettigt ändå ;). Tvätten får ligga där den ligger...Dammtussarna också...

Tisdag idag och efter en lång arbetsdag pälsar jag på mig med allehanda vinterkläder och beger mig till stallet. Konstigt nog känns inte det alls jobbigt att köra dit efter jobbet. Måste handla om intresse... Det är inte så intressant att tvätta och stryka.. eller?

Trevlig tisdag på dig!
Kram Eva
 
 
Måndagsmys; rosa filt, svart katt & inredningsblaska
Svart katt = Laban. Rosa mysfilt och inredningsblaska.
Hur kan man somna från detta??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...