16 december 2014

Rött på julafton?

Visst är klänningen snygg!?
Bild från lantliv.com

Vad har ni på er på julafton?
 
Suktar ni efter att det ska finnas något rött med i bilden?
Eller tar ni det ni känner för just den dagen?
 
Själv har jag fått för mig att jag ska ha något rött.
Så varje år jagar jag runt i affärerna, eller tittar på alla webshoppar och konstaterar att det egentligen inte finns något jag vill ha.... Drömmen hade varit att jag hittat en röd klänning som är snygg, skön, döljer skavanker, gör mig smal och smärt och får mig att må bra.
 
Så ni förstår; den drömmen kommer aldrig att slå in hahahahahahaha.
Men, det sista som överger mig är hoppet, därför surfar jag vidare efter "något rött" :).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

8 dagar kvar till jul, och Maja ligger hemma med halsont...
Som tur är så står inget viktigt på dagens skolschema. Däremot har hon ett sista matteprov i morgon (skönt att dom slänger in det två dagar innan jullov....*hrmpf*) som hon inte vill missa. Förhoppningsvis är det på morgonen, så att hon kan gå hem sedan.

Frågan är; känner Maja sig så pass frisk ikväll att hon kan vara med på sista ridningen?
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kram Eva
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...