19 december 2014

Men å så fint...

....detta julbord är :)
 
256325

Enkelt, snyggt och varmt.

Jag skulle vilja se resten av julbordet också, för jag gissar att det är längre...
Men, det får forstätta i fantasin i stället - och det gör det vill jag lova..

Så fint med gamla silverbestick, linneservetter/handdukar och ljus och trä.
Jag tycker dessutom det är snyggt att servera i fina lergrytor, stekjärn mm.

fudge med pekannötter
 
Samma sak här. Julgodis serverat enkelt och fantastiskt snyggt!
Det känns lite "flanellpyjamas-mysigt" alltihopa. Förstår ni vad jag menar?

Bilder från Lantliv.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fredag idag och 6 dagar kvar till julafton.
Vad gör ni en sådan här fredag då?
Vi gör så lite som möjligt. Barnen har julavslutning i respektive skolor (Wille är i nya skolan och har avslutning) och jag och Staffan jobbar som vanligt.
 
Ikväll blir det tacogratäng, vin och soffhäng.
Helt vanligt fredagsmys med andra ord.
 
 
Trevlig helg!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...