4 december 2014

Klappar & idol

35b7dc9a0dba3b9dbb8fafb3f17f0513
Åh..så här ska jag göra när jag kommer hem.
Vit penna och likadana flaskor har jag ju :)
 
Så var det den 4:e advent och nästan
alla klappar har anlänt.

(eh..det rimmade!)

Fattas två styck, men jag har fått leveransbesked även på dessa.

Måste säga att jag är nöjd med mitt beslut om att klicka hem alla julklappar i år.
Ytterligare en fördel upptäckte jag igår, nämligen att man ju får allt i bra kartonger.
Perfekta kartonger när man packar in julklapparna!

Ett tips på vägen; Packa alltid upp det du får och kontrollera så att det är helt och så ska du så klart ta alla följesedlar mm. Viktigt om man vill byta eller returnera. Fast det visste du ju redan!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idag åker min fina Maja till Stockholm.
I morgon kväll stundar Idolfinalen i Globen och därmed också ett framträdande med One Direction.
Hur kul som helst :).
Själv kommer vi att sitta bänkade framför TV´n och kolla. Mest kommer jag nog att leta efter Maja i folkvimlet...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

För övrigt så är jag trött på politik.. känns som vi har rest tillbaka i tiden till september.
Vill inte på pådyvlad andras åsikter hela tiden. Jag har min åsikt klar och den tycker jag är rätt så klart. Är därför trött på Facebook....

Ha det gott!
Kram Eva

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...