15 december 2014

Inspiration till olika dukningar...

..............letar jag alltid efter.
Det är kul att duka i olika tema tycker jag. Ibland får jag till det, ibland blir det mest "kattskit" - fast det gör inget - det brukar bli trevligt ändå :)
 
Här nedan på min inspirationsbild så är det mycket natur - vilket är underbart.
Jag älskar det råa och skulle gärna duka så här.
 
BS_Mode11-5
Bild lånad från den bästa sidan www.lantliv.com
 
Måndag idag och 9 dagar till jul.
Är ni klara med alla bestyr och inköp?
Det är jag till 90% - ska bara fixa lite ;). Fast det är bara om jag vill och kan och orkar. Så det får tiden utvisa. Det viktiga är klart i alla fall.

Ikväll blir det därför inget speciellt att göra mer än kanske stryka...och skjutsa Maja.
Det är faktiskt "Äntligen Hemma" idag - fast det är måndag. Både idag och i morgon med andra ord.


Ha det gott!
Kram Eva
 



 

1 kommentar:

  1. Fin dukning! Härligt att ha nästan allt färdigt, samma här. :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...