10 december 2014

Hyacinter

 
Titta så vackert och enkelt!
Bild lånad från www.lantliv.com min inspirationssida på nätet.

Jag har alltid tyckt om hyacinter.
Men, jag har aldrig köpt någon själv.

Tror anledningen är att dom doftar väldigt mycket (jag kommer ju inte ihåg om dom gör det..gör dom det?) och troligtvis så pass starkt att Staffan inte klarar det pga allergin.
 
Oavsett vad så har jag faktiskt köpt mig en nu... När jag sedan tittar på bilden ovan och inser att jag har sådana glas så vill jag köpa fler. Tänk så enkelt det är och så snyggt det är i just sin enkelhet.
Tål inte Staffan doften, får jag väl ge dom till grannen :).
Det kan därför bli en tur till affären i kväll efter middagen.

Dessutom ska jag hämta hem det sista paketet som jag har klickat hem.
Så jag kan ju göra två flugor...

Igår packade jag in fyra klappar. Jag somnade inte bort från det.. Kanske jag kan packa in några till ikväll. Som ni förstår så tycker vi om mååånga julklappar.

Onsdag och mitt i arbetsveckan.
Det är okej, det är just nu sol faktiskt och vinden verkar ha avtagit.

Kram Eva
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...