2 december 2014

Beställt och klart!

Runt matbordet finns plats för många i sköna korgstolar från Ikea. Fårfällarna kommer från Nicklas mammas gård och taklampan från Tine K.
Julig inspirationsbild lånad från www.lantliv.com
 
I förra veckan gjorde jag det.
Jag beställde alla julklappar (förutom 3) på nätet.
 
Allt har ju fördelar och nackdelar. Men...så skönt att slippa ge sig ut bland hysteriska julklappsshoppare (jag tillhör denna mänsklighet ibland..) och bara luta sig tillbaka och klick, klick, klick så är nästan allt beställt.
 
Nu börjar det droppa in.
Flera leverans-sms har jag fått.
Har redan varit två rundor och än är det inte slut.
 
Jag har inte bestämt mig för om jag ska packa in lite i taget när jag känner för det, eller om jag och Staffan ska göra det tillsammans över ett gott rött vin och tilltugg... Det sista låter ju absolut godast. Eller hur?
 
Just nu klurar jag på hur årets julkort ska se ut.
Brukar du skicka traditionella julkort?
Det gör jag. Tycker själv väldigt mycket om att få annat än reklam och räkningar i brevlådan.
 
Nu kurrar det i magen.......
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...