27 november 2014

Vinterskor..och nätshopping!

Finbilen ska få vinterskor ❄️
På väg att bli upphissad.
 
Min fina röda lilla bil har fått vinterskor på sig nu.
Så nu kan jag ut och köra rally i snön... om vi får någon snö..
Min åsikt är; om det nu ska vara vinter och ju - då ska det även vara snö.
Annars kan det liksom va... ;) Då vill jag hellre ha sol och värme.

Oavsett vad, så är jag rustad för vinterkörning. Ska i helgen även lägga in värmeljus, tändare, varma filtar, reflexvästar, mössa, vantar och snöskyffel :) - som sagt - så är jag rustad!
 
 
För övrigt, så har jag samlat ihop lite julklappar och kläder som jag skänker till Skånehjälpen.
Känns skönt så här i juletid att hjälpa nödställda familjer. På lördag lämnar jag över en eller flera papperskassar. Värmer mitt hjärta.
 
Vill du också göra det? Gå in på facebook och sök upp "Skånehjälpen".
 
Finaste katten Rambo ❤️.
Tokigt söt katt, vräker sig i bästa fåtöljen.
Varm kram till dig från mig
 
 


 

1 kommentar:

  1. Nätshopping är fantastiskt bra. Jag har aldrig gillat det förut, men med paj rygg så är det kanon :P
    Trevlig helg!
    Kram Maya

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...