5 november 2014

Sökning fortsätter efter vitaminer

Bild på MittVal Barn 100 tuggtabletter   Bild på MittVal Familj 100 tabletter
 
 
Funderar på att köpa dessa.
Barn är upp till 12 år och familj är från 13 år och uppåt. Passar bra för tonåringar också.
Är det någon som har erfarenhet av dessa?

Man bör kanske även ta Omega3?
 
Bild på Friggs Omega-3 500 mg 160 kapslar
 
 
Åh, vilken djungel!

 
Ikväll fick vi snabbesök.
Svärfar Kent och Lena kom hit en stund för att se hur utebelysningen ter sig på kvällen :). Man ska ju skåda sitt eget verk! Tur alla är lika nöjda som vi. Det är jättesnyggt och framför allt väldigt praktiskt med belysning i trädgården.

Annars är allt som vanligt. Det snurrar lite i huvudet av alla planer jag/vi har. Fast jag låter dessa snurra lite till innan jag gör något åt det. Vi älskar att ha planer :). Jag ska ta och maila lite offertförfrågningar till byggare som kan tänka sig göra vid vårt badrum, samt bygga gardrober.

Nä, det var länge sedan jag drack thé. Dags för en kopp.
 
Kram Eva
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...