11 november 2014

Förslag tack!

Jag känner att jag behöver få lite input från er.
Jag kan inte komma på något bra användningsområde...

 
Vi ska, så småningom, göra om lite på ovanvåningen. Vi kommer att sätta upp en vägg så att vi därmed för ett större rum och två små. Det större rummet ligger på ena kortsidan, dom andra två små på andra kortsidan. Däremellan är det då en större hall kan man kanske säga.
 
På ena långsidan av hallen kommer vi att platsbygga garderober (hurra!!!!!) och på andra långsidan finns idag toalett och klädkammare och trappan.
Men snälla ni....vad ska man ha för något i den stora hallen???
Det finns knappt några väggar att möblera mot - den in mot stora rummet behövs till vår stora kista där vi förvarar mycket....
 
Ska man göra ett "gatt" mellan garderoberna och sätta in en soffa?
Ska man ha det som en lekhall och ha en TV till TVspel in mot det lilla rummet?
Jag skulle vilja placera en tresitssoffa, för den får jag över...och vill inte kasta....
 
Det kan ju inte bara vara tomt!!
 
 
 
 
 
 
 
Hjälp....
 
Kram Eva

3 kommentarer:

  1. En studsmatta? ;) Svårt att möblera när det inte finns väggar.... Inte den bästa att hjälpa till med inredningsförslag. Det kanske släpper när ni är färdiga med projektet...

    SvaraRadera
  2. Hade: 1. placerat garderoberna mot er sovrumsvägg. Sen haft tv plats m mys soffa på den stora ytan
    2. Byggt er sovrumsvägg på andra sidan toa så ni har en toa i anslutning till ert sovrum & sen gjort en walking closet på den tomma mitt ytan i hallen

    Puss puss Mausi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra Mausi, fast det stora rummet är inte vårt utan Majas...

      Radera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...