20 november 2014

Flyinge :)

Jag och Rolf-Göran Bengtsson - min idol.
 
Under ca. en vecka är vi mycket ute på Flyinge Kungsgård. Det pågår stora tävlingar - Flyinge Indoor och vi är sponsorer. I tisdags delade vi ut pris och resten av dagarna gör vi affärer och minglar bland kändisar inom hästeliten. Precis min typ av arbete :) - på absolut rätt ställe.

 
 
Men...det går åt mycket tid - dagarna springer iväg.
Fast...vad gör det?!?! Jag hinner med många andra lustiga aktiviteter ändå..

 

I morgon bär det av igen, och även helgen.
I morgon hämtar jag upp Maja som får spendera eftermiddagen i ett himmelrike för den hästgalne, medan jag själv jobbar.

Flyinge är ett finfint ställe.
Kram från en lyrisk arbetare
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...