4 november 2014

Äntligen hemma

Trött, tröttare, Eva...
Åh, så trött jag är. Alltid känns det som.
 
Jag måste nog våldföra mig på vitaminer framöver. Jag måste boosta mig rejält med alla möjliga sorters vitaminer. Saker som gör en pigg. Tips någon?
Jag är för trött för att googla det.... hehe.
 
 
Vi har haft (och har) en lugn och skön tisdagkväll här hemma. Hoppträningen för Maja gick jättebra, läxor är gjorda, maten är tillagad och uppäten (tack för receptet Icas matkasse), grannarna har varit inne och berättat att deras hus är sålt (åh...synd :( att dom ska flytta), jag och Staffan har smuttat på lite rött vin :), planerna om omstrukturering av hemmets rum är gjorda (jag vet, vi är inte kloka), Staffan och Wille har myst på ovanvånigen (Staffan kollar nu fotboll - Malmööööööö), Maja och jag sitter och myser här nere.
 
Skönt med tisdagsmys!
 
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...