16 november 2014

Än en gång, söndag :)

Har november alltid varit så här grå..?
Tycker dagarna är så trista och gråmulna och så regnar det lite så där störigt duggande...

Ikväll har vi tänt en brasa, många värmeljus, tar fram tjocka filtarna och så har vi nu krypt upp i soffan och myser. Första burken pepparkakor är inhandlad och jag är helt övertygad om att Wille åt sig mätt på dessa...för någon middag var knappt aktuell ;)
 
Men, vad gör det om hundra år?

Vi har även planerat in glöggmingel, fakturerat, ätit "redig" köttfärslimpa, tagit en kvällspromenad (inte skönt, blåste som f-n och det var kallt...) veckohandlat mm.



Dessa tidningar har jag här bredvid mig i soffan.

Med andra ord har jag inte mer tid att skriva här, utan jag bara måste bläddra i tidningarna och få lite mer inspiration inför den stundande julen och julstöket :).

Kram på dig!
Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...