30 november 2014

Advent

Det har varit en lugn och varm advent.
Ja, inte varmt ute - men varmt inne :).
 
Massor av tända ljus och värmande brasa under tiden som vi har plockat fram adventsljusstakar, stearinljus, röda filtar, tomtekuddar mm.

 
Alla tomtar är inte framme än så klart. Det tar jag nog nästa helg.
Men, gardinerna och lite annat smått och gott har vi fått in.
Så himla varmt och skönt det blir med det röda och skenet av adventsstakarna.
 
Säg hej till farbror tomte!
Årets nya tomte.
 
Mysigt helt enkelt.
 
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...