29 oktober 2014

Störig katt...

Igår när jag satt här hemma och njöt av att jag kommit på det här med Mobilt Bank-id, så hoppade katten Laban upp på min dator....trampade runt på alla tangenter och ändrade allt...
Min vy åkte på sniskan..
 
 
Tacka vet jag kollegor och vänner på facebook som kom med lösning.  Det löste sig, men det tog ett tag... Det var lite jobbigt att sitta med huvudet på sned hela tiden hahaha..
Svartön Jämtland
Inspirationsbild från Lantliv.com
 
Hösten har ju kommit och med den mörkret.
Jag tycker inte om mörker.. Jag blir så trött, men inte trött i ögonen..utan trött på att det är mörkt. Kvällen börjar liksom innan man slutat jobbet.. håller du med? När man då kommer hem, så är chansen 5% att man gör något annat än käkar och sätter sig i soffan (om man inte har andra åtaganden så klart)

Med åren har jag dock lärt mig att njuta lite mer av det. Vi har en kamin (tack o lov) och med den kommer ju fantasisk omboning och mysighet (ord?). Dessutom har vi placerat värmeljus på extremt många ställen. Jag boar med mysiga kuddar och många och varma plädar.
 
Det hjälper faktiskt!
 
Åååh, så fint!
 
Att sedan sitta och mysa med barnen, värmer ju ända in i själen!
Så det får vi allt göra jättemycket mer än vanligt denna höst och vinter :).
 
Nä, dags att krypa längre in under filten och innan dess kanske fixa mig en kopp med rykande hett thé? Jepp, så får det bli.
 
Kram Eva
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...