19 oktober 2014

Sjuk ;(

Örk...är sjuk...
Vaknade i lördags med megaförkylningen, ont i halsen, huvudvärk och ännu mera ont i örat :(.
Schysst...lagom till helgen vaknar jag stenförkyld med halsont och mer ont i örat ..
Mina hjälpmedel denna helg...
 
Vi som skulle fixat så mycket i trädgården denna helgen..Det blev inte för min del i alla fall. Å andra sidan har det ju spöregnat brutalt hela hela hela söndagen.. Så jag hade ändå inte fått gjort något.
 
Idag har Staffan och svärfar Kent avslutat det digra arbetet med att få upp lampor på planket och koppla det - Det är superbra! Det är nästan så att jag längtar tills det blir mörkt så att jag kan se hur det blev. Ska ta foto!

Tack snälla Kent för hjälpen!!

Lampor uppe !!
Åh, vad vi är nöjda!

I går var vi iväg och handlade kläder till Staffan som planerat. Det gick bra så länge jag "underhöll" alvedonen..Vi hittade snygga saker. Snygga saker vi ska ha på oss nästa helg när vi åker till Stockholm. Whohoho!!

När vi kom hem höll mamma som bäst på att plantera Ljung, så fiiiint!

Tack snälla mamma för häjlpen!!

Höst
Hösten är kommen :)
 
Nä, jag tar väl och lutar huvudet mot kudden igen. Det är inte många knop man orkar åt gången. Nu har jag ätit middag och det var jobbigt... Men gott!

Kram Eva 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...