28 oktober 2014

Sen i utvecklingen

 
 
Turister på Sergels Torg :)
Synd jag ser så stor ut bara....Uppblåst pga för mycket bubbel kanske ;)?!
 
 
Jag är nog lite sen i min utveckling...
I den tekniska utvecklingen...
.
Jag är äntligen överens med mig själv vad gäller Mobilt Bank-id.
Nu har jag äntligen fattat :) och förstår hur jag ska hantera det på Ipone, Ipad och andra datorer..
 
Hur sen är jag?
 
Jättesen...? Eller normal...?
Kan ni andra detta redan och har kunnat hur länge som helst..?
 
Nu är jag nöjd i alla fall!
Kram Eva

ps. I morgon ska jag fortsätta att behandla mitt "skägg" eller stråla
bort det i alla fall. det har inte gått så bra, för jag har inte prioriterat det.... Hoppas jag kan göra det nu.... ds
 
Idag hade Maja fina Gala - vacker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...