22 oktober 2014

Segt

Visst är det ett härligt badkar?!
Tror jag lägger denna bild i min inspirationsmapp.

 
Hu vad segt det är
I "vanliga" fall hade jag jobbat för längesedan.
 
Men, jag har nog blivit vuxen och förståndig?? Vis av erfarenhet så får jag bakslag om jag går tillbaka till jobbet för tidigt. Bakslag har jag varken tid eller råd med.. Nä, har jag nu fått en infektion så får den försvinna först och det har den nästan gjort helt nu. Det glädjer mig :)
 
Det som är liten smolk i bägaren (väldigt upplyftande inlägg) är att jag fortfarande har ont i rygg och höfter trots vila från träningen i tre veckor. Jag tror minsann jag ska till en naprapat nu. Först och främst se till så att saker och ting ligger på rätt ställe. Ja ja - vad är en bal på slottet?

Nu har jag även lyckats smitta min mamma...
Å nej, inte alls bra - mamma vars hjälp vi behöver, mer än vanligt, inom kort.

Krya på dig mamma!

Lovar att nästa inlägg blir trevligare..

Kram Eva
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...