3 oktober 2014

Löpträning kanske?

Ytterligare ett fint badrum.
Bild lånad från www.lantliv.com 


Det händer inget på vågen.
Inte på det håll jag vill i alla fall.

Trots träning och god kost, så är det inte bra.
Idag har jag tröstsyndat här på jobbet...Inte mycket, men dock lite. Bra början...

I morgon "tar jag tag i det" igen. Nu måste det ju bli allvar. Jag tar en vecka där jag skriver ner exakt vad jag stoppar i mig. Sedan ska jag i slutet av nästa vecka väga in mig på Itrim och se hur det är fördelat på kroppen gällande vätska, fett och muskler.

Troligtvis ingen rolig historia. Inte så rolig som jag vill i alla fall.
När jag kommer hem om en timme, så blir det på med joggingkläderna och på med skorna och ut i spåret.
Låter så där äckligt hurtfriskt. Men, jag måste ut 30 minuter. Det här går inte längre...

Trots detta så är det fredag.
Fredag är underbart! Fredag är fantastiskt! 
Ikväll rullar vi köttbullar!

Ha en härlig fredag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...