10 oktober 2014

Hoppsansa :)

Otroligt...
Det är fredag igen..

Jag har inte bloggat sedan i måndags när jag berättade att vi haft en härlig helg.
Det är UNDERBART!!

Älskar helger och ledighet!

Denna vecka har inneburit; Tjänsteresa till Göteborg, Kundbesök på Flyinge (åh, vilket ställe), mycket jobb, mycket läxläsning, känsla av stolthet när Maja fått bra betyg på svårt prov, när Wille tog Simborgarmärket i torsdags (ni kommer kanske ihåg att vi var på badet i somras oavsett väder och tränade, tränade och tränade på att lära Wille simma), och när Wille fick alla rätt på det första rättstavningsprovet idag med himla svåra ord och när Maja klarar svår häst i sin hoppgrupp (jag satt på tåget då...) plus mycket annat.

Nu sitter jag i soffan och håller fredag - tack för det!

Kram Eva

Finaste märket!
På tåget till Gbg. Kaffe och tidning :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...