20 oktober 2014

Hemmaliv


Titta, visst är det fint med belysning!?
Vi är sååå nöjda.
Njä, jag är inte frisk tyvärr..
Jag fick snälla stanna hemma från jobbet idag.
Positivt är att jag känner mig något bättre, men inte så bra att jag klarar jobba.

Tycker väldigt illa om att INTE jobba, så i eftermiddag ska jag ge mig ut en sväng (ja, utanför huset alltså...) för att se om jag orkar jobbba i morgon. Man måste testa gränsen... Dumt, jag vet - men sådan är jag. Tycker det känns värre att ta mig till jobbet i morgon och sedan behöva åka hem.

Nä, just nu är jag matt i kroppen och bara ligger.
Det är väl meningen...
Började dagen med vitaminboost genom en apelsin. Den var inte jättegod...smakade inte så mycket...
Men, förhoppningsvis ändå vitaminrik.
 
 
Nä, fy... enerverande att ligga här och se allt som behöver göras hemma.
Bäst jag blundar eller försöker hitta något att titta på.

Kram Eva
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...