21 oktober 2014

Gräsligt uttråkad

Bah..jag är rastlös.
Orkar betydligt mer i dag.
 
Det får nog bli arbete i morgon - trots en förkylningsblåsa på tungan lika stor som en femkrona..och nysattacker som gör att jag skrämmer slag på katterna. Men, jag klarar inte vara hemma mer. Ska åka med Maja till ridningen ikväll, så jag får reda på då om jag är frisk nog att jobba.

Sorgligt är det. Här sitter jag i soffan. TV´n är på, jag bloggar och helt plötsligt så förmörkas hela huset av regnmoln.. För en liten stund sedan strålade solen och det behövdes inga lampor. Men nu lovar dom att det ska regna hela kvällen och Skåne har till och med förberett för ev översvämningar igen..
 
Igår hade vi tankarna på att rensa hängrännorna.. Men det blev inte så.. (inte konstigt att jag inte gjorde det...) det kom annat mellan. Nu ångrar man det..
 

Bjuder på tips på hur man får toaletten att lukta gott:

 
1. Droppa eterisk olja på bomullstussar och lägg i en skål och placera ut i badrummet.
2. En variation på ovanstående: droppa olja på bomullstussar och placera i toalettpappersrullen. Doften från olja kommer frigöras varje gång någon drar i rullen.

Bra va?
 
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...