22 oktober 2014



Bordet och bilden finns HÄR!

Kan någon skänka en slant till mig?
Jag skulle väldigt gärna vilja ha detta bord....
Vääääääldigt gärna.

Samtidigt är jag väldigt splittrad, för det vita bord vi har i dag är så bra...
Önskar även jag hade en stor lada där man kan förvara bord.. För i så fall hade jag kunnat köpa ovan träbord (först vinna på lotto) och så hade jag bara kunnat byta lite när man vill.

Tror i och för sig att inte Staffan hade gått med på det.
Vårt vita bord är extremt tungt.. och otympligt och inte alls gjort för att lyftas bort.

Drömma går ju :)!

Kram Eva
Mitt hjärta bultar för detta bord.
 
Se så snyggt allt blir på bordet..
 

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...