22 september 2014

Måndagsmys

Så var en smått hysterisk måndag till ända.

Ja, inte riktigt - men nu gör jag inte mer idag. Inte mer än sitter i soffan, kollar runt på bloggar, inredningssidor, badrumssidor och fejsbuck ;). Samtidigt tittar jag lite på TV, dricker en kopp te (vinet har jag druckit upp) och äter kanelknäcke...mums...

Elden i kaminen är i gång fortfarande och det är en härlig värme som spridit sig. Den kaminen är vår absolut bästa investering. Tycker inte det är kul att det är kallare, ruskigare (ord...?) och mörkare både på morgonen och på kvällen. Sömnen kommer krypande tidigare på kvällen och vägrar släppa greppet på morgonen. Men, på kvällen kan man i alla fall mysa med en härlig brasa - Det är vardagslyx!

I morgon ska jag på Inspirationsdag. Det behöver jag. Skönt att göra något helt annat än att jobba när man jobbar :).

För övrigt är allt bra!

Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...