21 september 2014

Helgen snart slut :/

Bild från Restaurang Fabriken i Malmö. Här åt jag och Staffan lunch
när vi var ute på vår presentshopping. Fantastik inredning - precis min stil!
Jättegod mat och bra service. Vi kommer tillbaka.
Söndag kväll
Hade önskat minst en dag till på helgen.

Tycker det går allt för fort. Man vill hitta på mycket samtidigt som man vill mysa och ta det lugnt. Vi har haft en underbar helg faktiskt. En riktigt bra sådan.

Soffmys både fredagkväll och lördagkväll.
Shoppat presenter till Wille och ätit en supergod lunch tillsammans jag och Staffan.
Påbörjat projekt 1 i trädgården (ta bort växthus, packa ner, hämta hem sten och plattor, påbörja plattläggning) - kom väldigt långt!
Var på Majas hopptävling idag som gick bättre än bra! Ingen vinst, men bra nära... :).
Installerat den nya skrivaren så att vi kan skriva ut från alla våra tekniska prylar.
Städat lite. Putsat fönster på bottenvåningen - både ute och inne (själv chockad!)
Handlat inför veckan.

Mina blommor i trädgården har blivit omhändertagen av kära mamma. Utan dig överlever inte många blommor i den här familjen. Tack snällaste mamma!


Jag älskar att vara ledig och hålla helg. Men ibland tycker jag inte att jag tar tillvara helgen ordentligt. Ibland tycker jag att det är för många måsten. Umgås jag med barnen? Pussar jag på maken? Njuter jag av livet? Kramar jag barnen? Kelar jag med katterna?

Troligtvis göra jag det. Men, kanske inte tillräckligt - så det är bäst jag gör det i morgon också.
För varför vänta till nästa helg?

Mys-söndag på dig!
Kram Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...