26 augusti 2014

Hoppgrupp mm




Nya hyllor i vardagsrummet.
Jag är en dålig fotograf, det ser inte alls mysigt ut.. men det är det!


Jag har faktiskt under några år inte fått till "mysigheten" i vårt vardagsrum. Det har varit något vi saknat. Förr har det alltid löst sig automatiskt med lågt i taket i våra gamla skånelängor, men i detta 70-tals hus så är det inte så mysigt... Man får kämpa själv så att säga ;)

Nu tror jag dock vi har lyckats, det känns som det. Vi tog bort spegeln ovanför soffan och satte upp två hyllor med "antik-känsla". På dessa kan jag ju sätta (som synes) hur många ljuskällor som helst - vilket värmer och myser bra. Vips, nu var det färdigt & vi är nöjda!

Nästa stora projekt som drar i gång i höst är att vi ska lägga nytt golv på ovanvåningen. Har du tips på bra golv så bara hojta! Det ska vara väldigt ljust, i princip vitt.

Ikväll är det en tur till ridskolan som gäller. Maja har bytat ridgrupp och går numera i en renodlad "hoppgrupp" för stor häst. Himla trevligt och givande. Andra lektionen idag. Spännande. Kanske jag kan få till det med kameran idag och ta lite foton......lyckas dåligt med det då jag glömmer..


Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...