29 augusti 2014

Happy Fredag!

Figge och Maja igår :)

Trodde aldrig denna dag skulle komma.. hehe... äntligen fredag med andra ord. Det har, som jag skrivit innan, varit en låååång vecka. Men snart är arbetsveckan slut och roliga helgen kan ta över.

Vi fick dessutom målat i köket igår. Eller vi och vi... Staffan gjorde det under tiden jag och Maja var i stallet ;).

Igår morse när vi skulle iväg jag och Wille, så hjälpte jag honom att ta på jackan och slänger då iväg hans arm i en rörelse framåt. Vilket resulterade i att 1 liter smoothie flyger iväg... Eh..den hade snälla mamma gjort till Maja och ställt där. Bra jobbat.. Därmed blev vi 10 minuter försenade och Wille kunde inte ha sina favvoskor på sig. Vilket i sin tur resulterade i en hiskeligt sur och arg Wille som då var tvungen att ha sina "ful-skor".. 

Han hade först vägrat att gå till musiken och när fröken frågar varför sa han; "- jag tar inte på mig dom fula skorna...." hahahahahaha, lilla pågen då.

Då tycker han nog dom är fula :).
Jag har lagt dom i sälja-högen. Han slipper "ful-skorna", dom var ändå rejält billiga en gång när vi köpte dom för stora..

Ikväll ska vi fira. Vi firar genom att äta ute på någon mysig restaurang. Ska bli både gott och himla skönt att slippa disken.

Ha en underbar fredag!
Kram Eva




1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...