28 augusti 2014

Ahhh, vilken lååång vecka


Kräftskivetider - härligt!
Bild lånad från tidningen Lantlivs hemsida. www.lantliv.com
Världens bästa tidning!

 
 
Meeen, jag tycker det har varit en gräsligt lång vecka detta. Men egenliga första vecka efter semestern. Förra veckan skulle jag jobba och då blir Wille sjuk och sedan jag. Så denna första vecka känns ganska tung.
 
Men, så har man ju förmågan att starta igång allt samtidigt.. Så nu är förrådet rensat, förrådet är städat, tippen har fått besök två gånger, gräsmattorna är klippta, burkarna är pantade, städning genomförd, kvällsaktiviteter i full gång och ikväll målar Staffan lite i köket.
 
jepp, varför vänta när man kan göra allt samma vecka :)?
 
Det är i alla fall tur att det är kräftskivetider, då har vi det att se fram emot.
 
 
Ikväll ska vi till Figge - stallmys är bra för själen!
Kram Eva
 
 

1 kommentar:

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...