4 juli 2014

"Personen ni söker, har gått på semester"

Jo, det är sant.
 Idag går jag på min sommarsemester och det är härligt underbart skönt!

Lata dagar med mycket mys, står på schemat.
Egentligen bryr jag mig inte om vädret.
Visst det behöver ju inte regna varje dag.
Men..huvudsaken är att jag får vara nära min familj och umgås.

I morgon hämtar vi hem Maja från ridlägret.
Jag saknar henne.

I onsdags var jag och hälsade på och laddade Maja-batteriet.
Det var fantastiskt roligt och mysigt.
Maja och tjejerna i onsdags!
Ikväll ska vi äta gott och koppla av.
"Jobbe-väskan" skall packas upp och packas in i garderoben.
Den plockar jag inte fram på några veckor.


Ha det så bra!
Kram Eva
Foto

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...