30 juli 2014

Mitt i arbetsveckan

Foto: Vilka underbara dagar i Danmark ☀️! Tack! @lidjurfeldt @matildaroth @majaangels
Karrebaeksminde.
Hängmattan del 1 är slut tyvärr och jag jobbar en vecka.
Fast det gör inte så mycket, jag har haft tre fantastiska veckor och mer väntar :)
 
Fyra dagar i Karrebaeksminde med goda vänner har vi minsann hunnit med.
Tropisk värme och väder och alldeles fantastiskt. Så pass varmt att man inte orkade gå i affärer eller på antikmarknader eller liknande. Tur vi ska dit igen snart så att jag får leta härliga saker till hemmet.
Längtar igen. 
 Under denna resa konstaterade vi att ÄNTLIGEN nu kan Wille simma, dyka, trampa vatten mm och är inte rädd för djupt vatten. Det är en sådan härlig känsla.
   
Fina pågen.
Nästan varje dag under semestern har vi varit nere på badet och övat, övat och övat. Både i solsken och i ösregn (eh..då var det bara vi, men gud så skönt).  Nu släppte det! Än mer bevisade han det när Staffan och Wille stack ner till badet och han hoppade både från 1-meters trampolinen och 3-meters trampolinen!!  Det sistnämna gör inte jag...höjdskräck...på äldre dar.
 
Här gick det undan! En ny värld har öppnat sig för honom.

Éh...svårt att låta bli denna glass i Danmark.
 Denna vecka är Staffan hemma med barnen och har underbara dagar. Första dagen idag det regnar och jag tror inte det gör dom något - det finns alltid kuliga saker att göra.
 
Fina tösen
 
Nä, dags att återgå till arbetet.

Ha det så bra!
Kram Eva
 
 


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...