31 juli 2014

"Happening" till Hösten är bokad!

Orup 250Bortsett från alla andra trevliga saker som händer under hösten så har vi nu bokat en helg i hufvudstaden :).

Vi ska se Orup på Hamburger Börs. Första gången vi såg annonsen i tidningen sa Staffan och jag till varandra att vi ville åka dit, sedan glömdes det bort i sommarhettan tills vi fick en sms-påminnelse :).


Nu är allt bokat och klart!


Vi är egentligen inga jättestora Orup-fans (i alla fall inte Staffan...) men han är ju fantastiskt duktig och jag gissar att denna show kommer att bli skitbra! Oavsett om man vill eller ej, så nog kan man i princip alla hans låtar...

Får en "go" känsla i kroppen när jag hör låtarna. Denna goa känsla kommer väl att explodera i höst ~ och det välkomnar jag!


 Kram Eva
ps. Tack mamma för att du ställer upp och tar hand om våra älsklingar! ds



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...