16 juli 2014

Djurpark och nästkusin!

 
 
Igår var vi iväg, Wille och jag.
Vi körde till Ystad Djurpark och tittade på djuren.
Fast...det gjorde vi inte. Tittade så mycket på djuren alltså. Ja, jag gjorde - men inte barnen.
 
Nä, för i djurparken anslöt min kära moster och mamma och Willes nästkusin Fredrik :) och Wille hade sedan fullt upp med att umgås med Fredrik 18 månader som hade mycket spring och bus i benen :)
 
Härliga barn!
Wille är otroligt förtjust i Fredrik. Han tycker så mycket om honom att han, sedan vi träffade dom i påskas i Schweiz, har längtat varje dag tills han skulle få träffa honom igen.
Kärlek!
 
Efter parken körde vi till min moster och fikade och kramade kusin, kusinfru och morbrorAnders.
Himla trevlig och mysig dag!
 
alpacka
Alpacka - himla söta!
 
Idag mötte vi upp Fredrik igen!
Wille följde med kusinfamiljen på ärenden och trevligheter i stan. Han ville så gärna vara tillsammans med Fredrik lite mer - och det fick han i flera timmar!

Jag helt plötsligt "ensam" och hade lite svårt att bestämma mig för vad jag skulle göra. Men, det blev ett cirkelpass och sedan åkte jag hem och intog solsängen och solade och läste hela eftermiddagen tillsammans med Maja.
Det planeras resa och språkresa för fullt nu. Kul!
Snart är sommaren 2015 också bokad....med härliga saker att se fram emot.
 
Men, just nu njuter jag av denna dagen.
Det är helt vindstilla.
Fåglarna kvittrar.
Det är fortfarande varmt.
Staffan är ute och tränar.
Wille är på "gröningen" och spelar fotboll med alla grannbarnen (sommar och underbart!) och man  hör skratt och skoj och rop.
Maja är hos en kompis och stannar där i natt.
Jag sitter ute och skriver och läser och mellan varven blundar jag.
 
Det är så härligt med sommar och semester.
 
Kram Eva
 
Nästa års sommarresa planeras hit!
Vet ni var det är?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...