1 juli 2014

Det närmar sig!

Inte klokt, men det är sant.
Det närmar sig semestertider.
Ohyggligt skönt!
 
Samtidigt som jag och Wille vill att denna veckan ska gå snabbt, så vill Maja precis tvärtom. I lördags körde vi med Maja till hennes ridläger och det vill ju inte hon ska gå fort.... Där har hon ju himla kul och är med den kära hästen Amaranta (om ni kommer ihåg?). Är rädd för att detta avsked blir hiskeligt ledsamt...på lördag.. usch ja.. Den dagen, den sorgen. Gråter Maja, så gråter ju jag....

Bäst att ta med solglasögonen!
Foto: Maja & Amaranta ❤️ tillsammans igen för en vecka..
Amaranta får en puss av Maja

I söndags trotsade vi vädret och körde till badet. Man kan väl säga att det var ganska öde. Samtidigt med oss kom dock en till barnfamilj. Det var varmt och skönt och det regnade inte en droppe när vi var där. Gott om plats hade vi verkligen!  Härligt faktiskt!
 
Foto: Tomt.. vi trotsar vädret .
Öde...
 
Nästan varje dag kommer min påg hem med fina hjärtan som han har fått från tjejerna i skolan och klassen ;). Så otroligt gulligt och fint tycker jag. Det värmer hjärtat att han är så omtyckt.
Foto: Så kärt! Varje dag ett nytt hjärta med sig hem från flickorna ❤️.
Två hjärtan från igår :)
 
Denna härliga stundande semester händer bland annat;
- Hämta Maja på ridläger och se showen, och samtidigt lämna kusin-Cajsa där.
- Mysa med barnen
- Hälsa på släkt och vänner
- Hämta kusin-Cajsa på ridäger och se showen.
- Äta långfrukostar
- Små dagsutflykter med barnen.
- Träna
- Förhoppningsvis sol och bad både i Pudesjön och havet.
- Dricka gott vin
- Picknickar
- Ystad
- Cykeldag i Danmark
- Äta god mat
- 2 x resor till vårt smultronställe i Danmark.
- Göra ingenting
- Blekinge
- Fira bästa mamma
- Läsa tidningar
- Ta långpromenader
- Sovmorgon
- Läsa böcker med Wille
- Kräftskivor
- Vara vaken halva nätterna
- Rhodos...


 
Kram Eva
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...