14 juli 2014

Blött...

 
Wille på badet ❤️
Wille på badet, en solig dag!
 
God morgon solstrålar!
För ser man inga genom fönstret så får man ju hitta dom någon annanstans.
Nä, idag regnar det mycket faktiskt. Planerna för dagen är ganska vaga.
 
Men, regnet ska inte stoppa oss :)
 
Idag har vi nu haft en lugn och skön förmiddag. Suttit och lyssnat på regnsmattret mot fönstret, bäddat rent i sängarna,  tänt lite ljus och surfat nätet och tittat på nyhetsmorgon.

Nu ska vi strax klä på oss och bege oss till min träning. Måste träna idag känner jag. Inte läge att jaga ut Wille på cykel så att jag kan jogga. Det blir inomhusträning i form av cirkelpass på Itrim. Ser fram emot det faktiskt. Det var ett tag sedan.
Foto: Maja & FinFigge . #FighterIII
Maja & Figge igår i stallet.

I eftermiddag får vi trotsa regnet igen och bege oss ner till badet för en timmes simning.
Är det bestämt, så är det bestämt!
Ikväll är det stallet och Figge som gäller igen.
Kanske har vi tur att det är uppehåll just då?!

Ha en bra dag!!


Kram Eva
ps. Benet har blivit mycket bättre. Det har krympt i omfång! ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...