18 juli 2014

Alla semester

Från och med i eftermiddag har vi alla semester tillsammans.
Härligt!
Nu är redan mina två veckor tillsammans med barnen snart till ända.. Ja, ja - jag har hela denna underbara dag kvar och så räknar jag nog även helgen faktiskt.

Mycket har vi gjort, och mer ska vi göra :).


Grillträffar, utflykter, Danmark och mycket mer händer den kommande veckan.


Igår var jag och Wille först hos kusin Amelie och hälsade på i nya lägenheten. Tack för fikat! Sedan körde vi direkt till badet och övade simning och badade. Kom hem till ett nystädat hus (tack Maja!) och käkade middag. Kvällen spenderade jag ihop med Maja i stallet och FiggeFilur :). Det var en nästan magisk kväll - strålande solsken, varmt och vindstilla.

Visst är det underbart med sommar!
Nu ska jag ladda upp batteriet, gå upp och väcka Wille och köra iväg och träna. (Ställde mig på vågen.....jag måste sluta äta på kvällarna.....bläääääää..... )
Sedan blir det simning igen och kvällen avslutas i goda vänners lag; Mausi & Stefan.

Maja har jag just skickat iväg till Tosselilla :) - Tack familjen!

Kram Eva


Stall-kattunge!
Bedårande söt och tuff!

1 kommentar:

  1. Härliga härliga sommar! njut av dina dagar :-)
    Tack för kommentar i min blogg! ♥

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...