23 juni 2014

Som vanligt

Så var det åter dags för en helt vanlig arbetsvecka.

Den innehåller lite olika saker och lite ändringar är det allt trots att det är en vanlig och hel vecka.
Ikväll ska vi till Figge - lika så på torsdag. Sedan åker Figge på träningsläger en vecka med sin ägare. På onsdag är det tandläkardags för dotter.. och på fredag ska jag röntga halsryggraden (skulle hellre vilja säga nacken..) efter att jag blev påkörd. Har ont fortfarande och även om det tar lååång tid (som läkaren sa) så ville vi ta bort allt tvivel om att jag har en skada. Det känns ju bra.
lördag skjutsar vi Maja till ridläger och avslutar den dagen med familjeträff hos vänner.

Tja, en vanlig vecka, med lite ovanliga inslag.
Så klart så ska det ju packas till ridläger, handlas till ridläger och förberedas för ridläger - och det tar ju sina timmar. Kvällarna kommer med andra ord inte att vara sysslolösa.

Foto

Har ni smakat denna glass?
Tycker du om lakrits så ska du smaka denna glass.
Hemglassbilen har den. Mmmm, tog slut fort i vår frys kan jag erkänna.
Nästa gång bilen kommer förbi med sitt hemska läte, så ska jag ut och handla mer!

Ha en skön måndag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...