5 juni 2014

Ruskig bild....


Dessa köpte jag ju för ett tag sedan och nu har jag provat det.
 
Så här såg jag ut.... Skrämmande
 
 
Skrämmande bild... sorry :)

 Hehehe, ja inte är man vacker under tiden man har ansiktsmask, men det var himla skönt efteråt. Det var inte skönt under tiden för den stelnade och så skulle man sitta i 40 minuter.. - och ganska svår att få bort. Men resultatet var faktiskt bra, jag kände mig extremt ren! Nu har jag fyra påsar kvar- och någon är bra för acne, så den ska jag också prova.
 
Kram Eva



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...