12 juni 2014

På fötterna!

Nu har jag köpt skor igen..
Jag brukar handla två par skor om året om jag gör en medeluträkning.
Nu har jag i år köpt tre par - undrar var detta ska sluta :)

Ett par ballerina och ett par sandaletter. Bra vardagsskor som man kan ha till allt. Blev sugen på några andra skor också, så vem vet - jag kanske överskrider min kvot rejält detta året!
   



Helt vanliga, och sköna skor.


I morgon slutar våra barn skolan.
Vi ska vara med på Willes skolavslutning. Det blir sång och dans.
Majas får vi inte vara med på..snyft.. Känns konstigt.

Efter avslutningen är barnen lediga tillsammans med Staffan och själv åker jag in och jobbar i vanlig ordning. På kvällen samlas vi tre familjer för en "skolavslutnings-grillkväll" och jag håller tummar och tår för att det blir fint väder så att vi kan sitta utomhus.

Det ser vi fram emot!

Bild: Svenska flaggan och sommarblommor. Foto: Mostphotos


Fast, först ska vi njuta av denna dagen.  
Torsdagen. Ska strax iväg på träning på lunchen (har bara fika nu) och efter jobbet är det stallet som gäller. Skönt, för det är en annan värld och man släpper eventuella problem och bara njuter av dofter och hästmule och värme. Mysigt.

Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...