9 juni 2014

Måndag - snart slut...

 
Trött.
Det är måndagkväll och jag har hunnit med en hel del.
Plockar i ordning inför Tupperwarekväll i morgon.
Vattnar blommor.
Packar väskor till höger och vänster att ha med i morgon. 
Tvättar lite.
Nattar Wille.
Skriver städlista till Maja.

Jag hoppas kunna lägga huvudet bakåt om en liten stund. Nu ska jag först titta på Trädgårdsmåndag :). Roligt program! Tittar du på det? Önskar jag hade hälften av deras energi att fixa och trixa i trädgård och att laga jättegod mat. Jag älskar att äta..mat, men är dålig på att laga det.
 
I tidningen Lantliv finns det alltid en himla massa goda recept - som dessutom ser enkla ut. En dag ska jag verkligen prova det...
 
Kanske under semestern?

Kram Eva

1 kommentar:

  1. Åh, att laga mat får någon annan göra, äter gärna!
    Trädgård, nja, men en balkong att fixa.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...