24 juni 2014

Darriga ben

Igår när vi var hos Figge så var vårt uppdrag att träna uthållighet - eller ren konditionsträning. Så vi gjorde. Figge tyckte jag återhämtade sig ganska snabbt, men det var nog värre med Maja ;). Darriga ben och ont innan ridpasset var slut. Undrar om hon har träningsvärk nu...



På filmen kan man se att det börjar närma sig slutet på etapp 1... Tröttsam galopp..
16 sträckor galopp - 2 sträckor skritt och avslutade med 15 sträckor galopp. Ibland försökte Figge smita genom att springa rakt ut i sjön :).

Ett tag trodde jag han skulle slänga av Maja i vattnet.....hahahaha, jösses ja - tur han inte gjorde det för jag hade nog skrattat fortfarande då!

Man skulle kunna tro att det var jag som red Figge. Jag somnade i soffan innan klockan var 22.00.. Fast å andra sidan tränade jag ett ganska hårt lunchpass. Så helt otränad var jag inte.

Nu har jag fikat klart - och nu ska jag jobba och ladda för ett nytt cirkelpass på lunchen!
Kör hårt!

Kram Eva

Visst är min Lavendel fin!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...