15 maj 2014

Foto: Biltur i Schweiz!
Wille och Staffan på en biltur i Schweiz.
Fräck bil min moster har :)

Torsdag idag. Tror hela tiden att det är fredag - men har liksom inte den där riktiga fredagskänslan än.. Så jag har ändå förstått att det inte är slut på arbetsveckan. Anledningen är troligtvis att vi var i stallet igår istället för idag. Vi är alltid i stallet en torsdag, men bytte för idag ska jag ska hämta mamma på Kastrup. Mamma som har varit utomlands i två veckor :).

Det är helt otroligt fint väder just nu och det är lite synd att vi inte har den nya bilen när jag ska susa över Öresundsbron. Det hade varit roligare!

Den nya fina bilen hämtar vi i alla fall i morgon eftermiddag - så vi får väl ta en extratur på kvällen innan vi ska träffa goda vänner.

Hinner jag inom Netto på Kastrup för att handla vin.... hrm.... tål att tänkas på.


Ha en skön torsdag!
Kram Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar - det är jätteroligt att läsa!
Kom gärna förbi fler gånger och passa på att skriva en liten kommentar då också :).

Varma kramar från Eva

Bästa dagen

  Idag är bästa dagen på veckan! Jag gillar verkligen fredagar 💕Själv känner jag mig alltid mycket gladare och det tycker jag gäller alla a...